sobota, 30 maja 2015

Ulubieńcy Maja!

Hej wszystkim dzisiaj do was przychodzę z moimi ulubieńcami. Przepraszam was znowu za moją nieobecność ale miałam bardzo dużo spraw do załatwienia i czas mi szybko zleciał. Mam nadzieję że post wam się spodoba i zapraszam do czytania.

1. Moim pierwszym ulubieńcem będzie podkład Rimmel LASTING FINISH. Podkład jest bardzo fajny ma średnie krycie ale ja nie potrzebuje za dużego, ponieważ nie mam problemu z moją skóra. Jest bardzo płynny i ma bardzo ładny zapach. Posiadam kolor 100 IVORY który jest dla mnie dobry.



2. Szminki z Golden Rose VELVET MATT nr 03 i 07. Kocham te szminki za wszystko są idealne, wiem że na pewno dokupię sobie jeszcze inne kolory. Utrzymują się na moich ustach dosyć długo, pigmentacja jest rewelacyjna.




3.Paletka z Avonu not so neutral bardzo lubię dwa pierwsze odcienie. Beżowy mat używam do zmatowienia łuku brwiowego a brązowy mat do załamani powieki. Dobra pigmentacja.




4. Baza pod cienie z Essence. Ma żółtawy kolor, na mojej powiece długo się utrzymują cienie dzięki niej. Jest bardzo wydajna wiec szybko mi się nie skończy.



5. Już ostatni ulubieniec to tusz do rzęs z miss sporty Studio Lash. Pięknie pogrubia i wydłuża rzęsy, nie osypuje się. Szczoteczka sylikonowa wiec plus.






To na tyle by było w tym poście piszcie w komentarzach czy miałyście któreś z tych produktów i czy wam się również sprawdziły, a jeśli ich tu nie ma to napiszcie jakie są to kosmetyki.

sobota, 9 maja 2015

Mój sposób malowania brwi :*

Hej wszystkim dzisiaj do was przychodzę aby pokazać wam jak maluję swoje brwi. Do tego celu używam dwóch produktów, cieni z catrice i żelu do brwi z wibo, które niedawno sobie kupiłam i na pewno jeszcze nie raz pokażę wam je na blogu.

Tak moje brwi wyglądają przed malowaniem



Gdy wyczesałam brwi biorę jaśniejszy cień z tej paletki i maluję zaczynając od zewnętrznej strony by tam skupić największy kolor i resztką dojeżdżając do wewnętrznej strony. Pokażę wam dwa zdjęcia brwi i na pierwszym będę miała pomalowaną prawą brew a na drugim oby dwie, można zauważyć na nich różnicę.





Potem przeczesuje znowu brwi i nakładam żel do brwi z wibo.





Mam nadzieję że post wam się podobał w komentarzach napiszcie mi czy malujecie brwi a jeśli tak to jakich produktów używacie :*


poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Promocje :*

Hej na wstępie chciałabym bardzo przeprosić za moją nieobecność ale miałam bardzo dużo rzeczy na głowie i musiałam się przede wszystkim skupić na testach. Dzisiaj do was przychodzę z zakupami które zrobiłam w sobotę w rossmannie i naturze i zakupiłam sobie trochę drobiazgów.

Terminy promocji w drogeriach :
Natura -40%
20-29.04.2015 (trzeba kupić min. 2 produkty)
Rossmann -49%
24-29.04.2015- podkłady, korektory, pudry, bronzery, róże, rozświetlacze
30.04-05.05.2015- tusze, eyeliner, kredki, cienie
06-10.05.2015- odżywki, lakiery, szminki, konturówki

1. Synergen comact powder- antybakteryjny puder kompaktowy naturalny 04, kupiłam sobie już drugie pudełko tego pudru, ponieważ: dobrze matuję skórę, mało kosztuje, nie trzeba nakładać dużo produktu by mieć zmatowioną skórę.





2. Magic pen Lovely- korektor, maskuje przebarwienia i niedoskonałości cery nr 1 kupiłam go bo byłam ciekawa jego krycia miałam wcześniej fioletowy pod oczy i on miał w sobie drobinki , ale ten również zaczęłam stosować pod okolice oczu i jestem zadowolona z jego krycia i rozświetlenia.





3. My Secret bronzing powder for conturing- matowy puder brązujący do twarzy i ciała ten produkt kupiłam, ponieważ polecała go lamakeupbella ( jej kanał ), ślicznie pachnie, dobrze na pigmentowany niestety na tą chwile nie mogę powiedzieć więcej bo go nie używałam .





4. Natural Beauty Blusher Lovely - mineralny róż do policzków 03 ten produkt kupiłam z myślą że będzie podobny do tego z wibo ale niestety nie jest ponieważ wcale go nie widać na twarzy w porównaniu do tamtego, oczywiście wcześniej nie przeczytałam że jest mineralny ale powinien zostawiać jakiś kolor.





5.Essence I <3 Stage eyeshadow base kupiłam go, ponieważ skończyła mi się baza pod cienie i byłam jej bardzo ciekawa. cenie utrzymują się dobrze, ma bardzo pomarańczowy kolor co wiadać na jednym ze zdjęć na dole.



Mam nadzieję że post wam się podobał, na pewno pokarzę jak te produkty się na mnie sprawdzają, piszcie w komentarzach czy byłyście też na zakupach w Rossmannie i Naturze i co sobie kupiłyście.




piątek, 20 marca 2015

Błędy w makijażu ;)

Hej, niestety nie pisałam w zeszłym tygodniu ponieważ miałam bierzmowanie i codziennie próby. Teraz jestem chora i leże w łóżku, w sumie nie wiedziałam o czym chce napisać ten post i pomyślałam o tym jak nie które dziewczyny się malują, chodząc do szkoły prawie codziennie to widzę i chce wam napisać co mnie denerwuje i na co bardzo zwracam uwagę.

1. Strasznie nie lubię jak dziewczyny malują sobie brwi np. czarną kredką a mają blond włosy, strasznie to się rzuca w oczy i nie mogę na to patrzeć.

2. Nie podoba mi się jak dziewczyny malują sobie kreski i robią tzw. jaskółki naciągając powiekę a jak puszczą to kreska zamiast powiększyć oko, pomniejszają je.

3. Zle dobrany podkład który się odcina na twarzy bo nie jest dociągnięty np. do uszu, na szyję lub przy włosach.

4. Malowanie czarną kredką dolnej linii wodnej oka, a na górze zostawienie bez niczego, powoduje to optymalne zmniejszenie oka i nie wygląda to ładnie ani estetycznie.

5. Robienie sobie plam używając bronzera lub różu, ponieważ nie są roztarte granice miedzy bronzerem lub różem a twarzą i powstają plamy. 

6. Używanie matowych lub jakichkolwiek szminek które podkreślają suche skórki, wygląda to nie estetycznie.

7. Malowanie rzęs tuszem który skleja rzęsy i zamiast efektu na przykład tzw. sztucznych rzęs wychodzi nam jedna duża rzęsa ponieważ jest cała posklejana.



Na dzisiaj to tyle przepraszam że nie ma zdjęć pokazujących dokładnie o co chodzi ale jak już pisałam leże w łóżku. Mam nadzieje że to chociaż wystarczy, a i piszcie w komentarzach co was denerwuje w makijażach :* 

niedziela, 8 marca 2015

Ulubieńcy lutego :*

Hej, na wstępie chciałabym życzyć wszystkim dziewczyną wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta. Dzisiaj do was przychodzę z ulubieńcami lutego. Troszkę ich będzie, ale mam nadzieje że niektóre produkty was zainteresują i polubicie je tak jak ja.

1. Paletka cieni z My Secret Natural Beauty NUDE LOOK, którą bardzo lubię i używam jej zawsze do makijażu, świetna pigmentacja.




2. Paletka cieni z Inglota która jest na dwa cienie. Paletka jest bardzo fajna, dobrze na pigmentowana. Używam ją częściej do ciemniejszych makijaży ale na co dzień również lubię i polecam. Posiadam nr. 123 i 107.






3. Eyeliner z My Secret Glam Specialist Eayliner lubię go ponieważ jest bardzo precyzyjny, można zrobić nim za równo cienkie jak i grube kreski. Długo się utrzymuję i ciężko się zmywa.




4. Tusz do rzęs z My Secret Create Your Lashes Mascara jest bardzo fajny, można nim podkreślić delikatnie rzęsy, jak nałoży się więcej warstw są pogrubione i wydłużone. Troszkę się osypuję, ale na szczęście dopiero po kilku dobrych godzinach noszenia.




5.  Essence trwała pomadka do ust nr 11 nude love jest to szminka kremowa, jeśli ktoś ma widoczne skórki może je podkreślić. Strasznie lubię ją za kolor i pigmentację.




6. Już ostatni produkt to Szminka z AVON z serii limitowanej COLORTREND w odcieniu DECO PINK, jest śliczny kolor różu nawet opisałabym go jaki bardziej jaskrawy, podkreśla suche skórki.




Na dzisiaj to wszystko napiszcie w komentarzu jaki kosmetyk wam się podoba i do następnego razu :*