sobota, 28 lutego 2015

Recenzja Lovely Extra Lasting

Hej dzisiaj do was przychodzę z moją recenzją produktu z firmy Lovely. Jak pewnie większość osób wie że kosmetyki z tej firmy nie są wcale drogie, ale niektóre nie są dobrej jakości. Wracając do tematu chciałam wam powiedzieć o matowych szminkach Lovely Extra Lasting które kosztują około 8 zł (ale nie jestem pewna), jest to produkt który dosyć długo utrzymuje się na ustach, tak jak większość szminek matowych trochę wysusza usta (ale nie jest to aż tak straszne). Firma niestety stworzyła tyko 3 odcienie:



- nr 1 to jasny naturalny odcień oczywiście jak nałożymy cienką warstwę, bo jeśli jest gruba to wygląda na brudny róż wchodzący po części w jasny brąz i nie pasuje wtedy wszystkim kolorom skóry.





- nr 2 to mocny róż który używam tylko na imprezy. Ten kolor niestety jak się chce nałożyć cieńszą warstwą robią się prześwity więc trzeba jeszcze raz przejechać aplikatorem. Ten odcień nie pasuje wszystkim kolorom skóry.







- nr 3 to czerwony kolor który jest bardzo intensywny i trzeba mieć dobrze nawilżone usta i nie można mieć żadnych skórek bo wszystko wyraźnie widać. Taki kolor trzeba bardzo lubić, ale pewnie większość kobiet lubi. Niestety nie pasuje wszystkim ( ja jestem właśnie tą osobą ).






Moim zdaniem te szminki jak za swoją cenę są bardzo dobre ale jest jeden minus producent zmniejszył opakowania i nawet nie podał ile mają mililitrów, wcześniej miały 6 ml a teraz już się nie dowiemy lub nie zobaczyłam (jeśli koś posiada te nowe opakowania i zauważył ile mają mililitrów to proszę napisać w komentarzu). Przepraszam że usta nie są ładnie pomalowane, ale nie użyłam konturówki.

        Mam nadzieję że post wam się podobał jeśli posiadacie te szminki to napiszcie w komentarzu jak kolor i co o nich sądzicie, do następnego razu :*

10 komentarzy:

  1. ostatni odcień najbardziej mi sie spodobał :) super recenzja
    wpadnij do mnie w wolnej chwili; daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak szczerze, to właśnie najlepiej przypasował Tobie ten czerwony, a może to tylko kwestia zdjęcia. Tak, czy inaczej bardzo fajna recenzja! Buziaki ;*
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji testować szminek/błyszczyków i innych "doustnych" kosmetyków tej firmy, ale to co od razu mi się spodobało to - matowość. :) Ostatnio coraz częściej sięgam po matowe szminki :)

    Co do kolorów - wszystkie fajne, ale Tobie chyba najładniej w tych dwóch mocniejszych, zwłaszcza w czerwieni. :) Chyba muszę sobie ją sprezentować, bo czerwony to zdecydowanie mój kolor. :)

    Szkoda, że tylko 3 kolory zrobili bo myślę, że takie pośrednie też byłyby okej. :)

    Przydatna recenzja, na pewno zwrócę uwagę na nie przy najbliższej wizycie w drogerii. :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    pozdrawiam,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) ja też żałuję że tylko 3 odcienie ale nic na to nie poradzimy niestety :(

      Usuń
  4. Bardzo fajna recenzja:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy odcień jest śliczny :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się też podoba, jest bardzo ładny na co dzień :D

      Usuń