piątek, 20 marca 2015

Błędy w makijażu ;)

Hej, niestety nie pisałam w zeszłym tygodniu ponieważ miałam bierzmowanie i codziennie próby. Teraz jestem chora i leże w łóżku, w sumie nie wiedziałam o czym chce napisać ten post i pomyślałam o tym jak nie które dziewczyny się malują, chodząc do szkoły prawie codziennie to widzę i chce wam napisać co mnie denerwuje i na co bardzo zwracam uwagę.

1. Strasznie nie lubię jak dziewczyny malują sobie brwi np. czarną kredką a mają blond włosy, strasznie to się rzuca w oczy i nie mogę na to patrzeć.

2. Nie podoba mi się jak dziewczyny malują sobie kreski i robią tzw. jaskółki naciągając powiekę a jak puszczą to kreska zamiast powiększyć oko, pomniejszają je.

3. Zle dobrany podkład który się odcina na twarzy bo nie jest dociągnięty np. do uszu, na szyję lub przy włosach.

4. Malowanie czarną kredką dolnej linii wodnej oka, a na górze zostawienie bez niczego, powoduje to optymalne zmniejszenie oka i nie wygląda to ładnie ani estetycznie.

5. Robienie sobie plam używając bronzera lub różu, ponieważ nie są roztarte granice miedzy bronzerem lub różem a twarzą i powstają plamy. 

6. Używanie matowych lub jakichkolwiek szminek które podkreślają suche skórki, wygląda to nie estetycznie.

7. Malowanie rzęs tuszem który skleja rzęsy i zamiast efektu na przykład tzw. sztucznych rzęs wychodzi nam jedna duża rzęsa ponieważ jest cała posklejana.



Na dzisiaj to tyle przepraszam że nie ma zdjęć pokazujących dokładnie o co chodzi ale jak już pisałam leże w łóżku. Mam nadzieje że to chociaż wystarczy, a i piszcie w komentarzach co was denerwuje w makijażach :* 

6 komentarzy:

  1. Denerwuje mnie dokładnie to samo! U mnie w szkole też pełno dziewczyn z takim makijażem
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez zauważyłam tak u niektórych osób. Strasznie denerwujące to jest. Świetny post ♡

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na post fajny, rzeczy o których piszesz rzeczywiście są irytujące.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post, ja staram się nie popełniać takich błedów
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. aż mi się przypomniały czasy kiedy miałam za ciemny podkład... brrr! :/
    zaobserwowałam kochana, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła, ale oczywiście do niczego nie zmuszam :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z SASSY OOTD ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre rady :D
    Mnie najbardziej bawi jak ktoś goli sobie brwi i potem rysuje je nieudolnie kredką haha tzw efekt od szklanki ;D

    OdpowiedzUsuń