poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Promocje :*

Hej na wstępie chciałabym bardzo przeprosić za moją nieobecność ale miałam bardzo dużo rzeczy na głowie i musiałam się przede wszystkim skupić na testach. Dzisiaj do was przychodzę z zakupami które zrobiłam w sobotę w rossmannie i naturze i zakupiłam sobie trochę drobiazgów.

Terminy promocji w drogeriach :
Natura -40%
20-29.04.2015 (trzeba kupić min. 2 produkty)
Rossmann -49%
24-29.04.2015- podkłady, korektory, pudry, bronzery, róże, rozświetlacze
30.04-05.05.2015- tusze, eyeliner, kredki, cienie
06-10.05.2015- odżywki, lakiery, szminki, konturówki

1. Synergen comact powder- antybakteryjny puder kompaktowy naturalny 04, kupiłam sobie już drugie pudełko tego pudru, ponieważ: dobrze matuję skórę, mało kosztuje, nie trzeba nakładać dużo produktu by mieć zmatowioną skórę.





2. Magic pen Lovely- korektor, maskuje przebarwienia i niedoskonałości cery nr 1 kupiłam go bo byłam ciekawa jego krycia miałam wcześniej fioletowy pod oczy i on miał w sobie drobinki , ale ten również zaczęłam stosować pod okolice oczu i jestem zadowolona z jego krycia i rozświetlenia.





3. My Secret bronzing powder for conturing- matowy puder brązujący do twarzy i ciała ten produkt kupiłam, ponieważ polecała go lamakeupbella ( jej kanał ), ślicznie pachnie, dobrze na pigmentowany niestety na tą chwile nie mogę powiedzieć więcej bo go nie używałam .





4. Natural Beauty Blusher Lovely - mineralny róż do policzków 03 ten produkt kupiłam z myślą że będzie podobny do tego z wibo ale niestety nie jest ponieważ wcale go nie widać na twarzy w porównaniu do tamtego, oczywiście wcześniej nie przeczytałam że jest mineralny ale powinien zostawiać jakiś kolor.





5.Essence I <3 Stage eyeshadow base kupiłam go, ponieważ skończyła mi się baza pod cienie i byłam jej bardzo ciekawa. cenie utrzymują się dobrze, ma bardzo pomarańczowy kolor co wiadać na jednym ze zdjęć na dole.



Mam nadzieję że post wam się podobał, na pewno pokarzę jak te produkty się na mnie sprawdzają, piszcie w komentarzach czy byłyście też na zakupach w Rossmannie i Naturze i co sobie kupiłyście.




7 komentarzy:

  1. szkoda ze u mnie nie ma rossmana:(
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/04/midi-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kosmetyki,
    Szkoda, że ja nie dostałam juz tego co chciałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweet post....
    New Post 30/04/2015:-6 Best lipstick of pharmacy for spring
    http://TopTrends-Fashion.blogspot.com
    [[Related My Another Popular Meditation Blog]]
    http://meditationuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ten puder sie nie sprawdzil :c


    obserwuje i licze na rew :* http://pinkintherain.blogspot.com/
    UDANEGO DNIA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten róż.

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten róż.

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam I <3 stage. Nie jest zła, ale mam do niej parę zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń