sobota, 9 maja 2015

Mój sposób malowania brwi :*

Hej wszystkim dzisiaj do was przychodzę aby pokazać wam jak maluję swoje brwi. Do tego celu używam dwóch produktów, cieni z catrice i żelu do brwi z wibo, które niedawno sobie kupiłam i na pewno jeszcze nie raz pokażę wam je na blogu.

Tak moje brwi wyglądają przed malowaniem



Gdy wyczesałam brwi biorę jaśniejszy cień z tej paletki i maluję zaczynając od zewnętrznej strony by tam skupić największy kolor i resztką dojeżdżając do wewnętrznej strony. Pokażę wam dwa zdjęcia brwi i na pierwszym będę miała pomalowaną prawą brew a na drugim oby dwie, można zauważyć na nich różnicę.





Potem przeczesuje znowu brwi i nakładam żel do brwi z wibo.





Mam nadzieję że post wam się podobał w komentarzach napiszcie mi czy malujecie brwi a jeśli tak to jakich produktów używacie :*


5 komentarzy:

  1. ooo przydatny post, świetnie!!

    http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny przydatny post :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę! Poklikasz w linki w poście? To dla mnie bardzo ważne - zrobię to samo u Ciebie! Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o tym żelu do brwi, ale na pewno wypróbuję ;)
    Ślicznie wyglądasz :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super notka :) zainteresował mnie ten żel z wibo :0 wydaję mi się , że to bardzo doba rzecz :D muszę przetestować :)
    _______________________________________
    zapraszam do mnie niedawno zaczęłam :) liczę na wsparcie :)
    ---------------> http://jadziaoutfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń